if dah follow,plizz tinggalkan url blog utk memudahkan proses mengfollow back !

Thursday, January 6, 2011

aku dan kau

kau tahu apa aku rasa sekarang??
kau tahu apa aku nak sekarang??
kau tahu apa aku perlukan sekarang??

aku sayang kau..tapi aku benci kau..
aku rindu kau.. tapi aku sebal dengan kau..

kau tahu..
setiap kali aq rindukan kau
aq sebak..sebak tersangat..
kau tahu tingginya egoku..
aq mahu kau tapi aq benci dengan diri kau..

aq benci dengan kata2 aq sendiri
aq benci dengan egoku sendiri
aq benci dengan apa yang terjadi
aq mahu kau..
tapi hati aq menolak..
maafkan diriku sayangku..
aq tak berniat begitu..
semoga dirimu bahgia..


p/s : jangan nk pertikai kata2 aq..
kau tahu apa aku rasa sekarang??
kau tahu apa aku nak sekarang??
kau tahu apa aku perlukan sekarang??

aku sayang kau..tapi aku benci kau..
aku rindu kau.. tapi aku sebal dengan kau..

kau tahu..
setiap kali aq rindukan kau
aq sebak..sebak tersangat..
kau tahu tingginya egoku..
aq mahu kau tapi aq benci dengan diri kau..

aq benci dengan kata2 aq sendiri
aq benci dengan egoku sendiri
aq benci dengan apa yang terjadi
aq mahu kau..
tapi hati aq menolak..
maafkan diriku sayangku..
aq tak berniat begitu..
semoga dirimu bahgia..


p/s : jangan nk pertikai kata2 aq..

No comments: