if dah follow,plizz tinggalkan url blog utk memudahkan proses mengfollow back !

Thursday, June 16, 2011

bajet :P

assalamualaikum w.b.t

gua baru habis final exam
esok gua balik kampung !
cuti seminggu..
cuti sem seminggu. 
gila lah !
minggu depan dua sem 5 !
sila panggil gua senior lepas ni ok !
sila jeles semua..
gua tahun akhir ok !

gila hapew dinie malam2 cakap gua !
gelap ngeng !

oke, aq excited nak balik kampung,
fullstop !

p/s : tolong boleh ?
aq join satu contest.. tolong like jew pon. tue pon kedekut kew ? ngeeee...
meh nk ngajo..
mula2 korang bukak page kami shawl kt sini
pastu like page tue ok.
then korang bkk kt sini lak
then korang like ok :)
aq peserta no 59..
sebelum 19.6.2011
even aq taw aq takkan menang, tp tak salah mencuba kan ? :)
assalamualaikum w.b.t

gua baru habis final exam
esok gua balik kampung !
cuti seminggu..
cuti sem seminggu. 
gila lah !
minggu depan dua sem 5 !
sila panggil gua senior lepas ni ok !
sila jeles semua..
gua tahun akhir ok !

gila hapew dinie malam2 cakap gua !
gelap ngeng !

oke, aq excited nak balik kampung,
fullstop !

p/s : tolong boleh ?
aq join satu contest.. tolong like jew pon. tue pon kedekut kew ? ngeeee...
meh nk ngajo..
mula2 korang bukak page kami shawl kt sini
pastu like page tue ok.
then korang bkk kt sini lak
then korang like ok :)
aq peserta no 59..
sebelum 19.6.2011
even aq taw aq takkan menang, tp tak salah mencuba kan ? :)

No comments: