if dah follow,plizz tinggalkan url blog utk memudahkan proses mengfollow back !

Wednesday, July 20, 2011

saya budak lagi ke ?

assalamualaikum w.b.t

hoi hoi !
lama tak menghapdet belog ni.
tak dak idea seyh !

weyh ! nak tanya ni..
korang2 semua penah tak rasa camna sakit nak tumbuh gigi ??
bagi yang tak pernah..
tunggu la masanya..

sekarang ni aq tgh menderita sakit sebab GIGI BONGSU AQ TUMBUH !
OMG !
apew tue gigi bongsu ??
ok meh adik nak citer sikit. 
bajet muda mu ni dinie weyh ! =_=
straight to the point---------

LATAR DEPAN DAN BELAKANG DIA
Gigi bongsu ialah gigi geraham ketiga yang tumbuh pada peringkat remaja atau awal dua puluhan. Ia kerap terhimpit (terimpak) kerana ruang di rahang mulut tidak cukup untuk gigi tersebut tumbuh dengan baik. 
ihsan dari mummy google ^^
gigi yg kt sebelah dy aq dah cabut tahun lepas, mustahil dia tak dak ruang nak tumbuh kan ?

Apakah komplikasi gigi bongsu tumbuh?
- sakit (memang aq tgh sakit ni lol )
- jangkitan (skg belum ada lagi sebab 2 3 hari ni aq rajin gosok gigi )
- bengkak ( ada nampak dah bengkak, tmbh tembam pipi aq seyh ! )
- penyakit gusi ( rasa cam ada. hehehe )
- nafas berbau (ni yg aq takot derr )
- gigi sebelah rosak. ( aq dah siap gi cabut pon =_= nggeeee )
- kesukaran membuka mulut ( aq boleh menganga lagi. ngaaaaa )

nak taw selanjutnya sila ke sini

korang hangpa semua taw dak sakit.
sakit !!


ok 
tu jew nk bgtaw.
a
k

b
a
g
i
t
a

j
u
g
a
k

e
s
o
k

a
q

balik kedah !!!!!!!!!!

hehehehe..

sekian =)
assalamualaikum w.b.t

hoi hoi !
lama tak menghapdet belog ni.
tak dak idea seyh !

weyh ! nak tanya ni..
korang2 semua penah tak rasa camna sakit nak tumbuh gigi ??
bagi yang tak pernah..
tunggu la masanya..

sekarang ni aq tgh menderita sakit sebab GIGI BONGSU AQ TUMBUH !
OMG !
apew tue gigi bongsu ??
ok meh adik nak citer sikit. 
bajet muda mu ni dinie weyh ! =_=
straight to the point---------

LATAR DEPAN DAN BELAKANG DIA
Gigi bongsu ialah gigi geraham ketiga yang tumbuh pada peringkat remaja atau awal dua puluhan. Ia kerap terhimpit (terimpak) kerana ruang di rahang mulut tidak cukup untuk gigi tersebut tumbuh dengan baik. 
ihsan dari mummy google ^^
gigi yg kt sebelah dy aq dah cabut tahun lepas, mustahil dia tak dak ruang nak tumbuh kan ?

Apakah komplikasi gigi bongsu tumbuh?
- sakit (memang aq tgh sakit ni lol )
- jangkitan (skg belum ada lagi sebab 2 3 hari ni aq rajin gosok gigi )
- bengkak ( ada nampak dah bengkak, tmbh tembam pipi aq seyh ! )
- penyakit gusi ( rasa cam ada. hehehe )
- nafas berbau (ni yg aq takot derr )
- gigi sebelah rosak. ( aq dah siap gi cabut pon =_= nggeeee )
- kesukaran membuka mulut ( aq boleh menganga lagi. ngaaaaa )

nak taw selanjutnya sila ke sini

korang hangpa semua taw dak sakit.
sakit !!


ok 
tu jew nk bgtaw.
a
k

b
a
g
i
t
a

j
u
g
a
k

e
s
o
k

a
q

balik kedah !!!!!!!!!!

hehehehe..

sekian =)

1 comment:

meharmaritza said...

salam dik dinie....kita dlm situasi yg sama...adik gigi bru nak tumbuh...sakiittt bukan main kepalang...sabo je la...bukan main manja lagi...tak leh kena panas..sejuk...tak leh makan benda keras2 nanti dia nangis....macam jaga baby pulak...hehe^_^ pepe pun tahniah dapat adk gigi baru...@_@